zondag 16 oktober 2011

Amerika: Mammoth Hot Springs

 Ik was wel eerder in het nationale park Yellowstone geweest, drie jaar geleden, maar toen hadden mijn vrienden en ik vanwege pech met de camper maar een halve dag de tijd om dit gigantische natuurgebied (met onder andere wolven, beren, coyotes, arenden, elanden en bizons) te bekijken. Dit jaar hadden we er wat langer voor uitgetrokken. Bovendien kwamen we het park nu vanaf een andere kant binnen, zodat we een bezoek konden brengen aan de Mammoth Hot Springs. Als je hier rondloopt waan je je op een andere wereld. Mars of Venus. Ik hoef hier denk ik niet uit te leggen waarom Yellowstone mijn favoriete park in de Verenigde Staten is. De foto's spreken volgens mij voor zich ...


En dan kijk je om en realiseer je je dat je niet op Mars of Venus rondloopt, maar gewoon op Aarde...