donderdag 22 april 2010

Ik ben terug!

Laat ik jullie niet al te lang in spanning laten. Ik ben er weer! Wat later dan ik had gedacht, omdat die IJslandse stofwolk roet in het eten gooide. Daardoor kreeg ik de kans ook de Arabische cultuur in Doha van dichterbij te bekijken en een busreis te maken door de Zwitserse Alpen. Ik kwam uiteindelijk dinsdagnacht thuis, terwijl het vrijdagavond had moeten zijn. Nu langzaam mijn 'normale' leven weer beginnen. Ik zal mijn blog niet vergeten, maar er moet eerst het een en ander worden afgehandeld (mijn aquariums hebben bijvoorbeeld nog behoefte aan 'tender loving care') voordat ik mijn intensieve ritme van berichten weer kan oppakken. Verwacht de komende dagen daarom nog geen hoge activiteit. Volgende week hoop ik er weer te zijn met boekbesprekingen, filmbesprekingen, overdenkingen, links naar van alles en nog wat, en natuurlijk foto's en verhalen van de afgelopen drie weken ...