donderdag 1 april 2010

Ik ben op vakantie!

Het is wel weer even mooi geweest. De volgende twee weken (en waarschijnlijk een beetje) blijft het hier op deze blog stil. Ik ben dan namelijk op vakantie, en wel in India. Daar is de foto hierboven niet gemaakt trouwens, die heb ik gewoon van mijn balkon genomen, net als de foto's hieronder, maar dat ter zijde. Ik ben alleszins van plan om als ik terugben mijn bloggewoonte gewoon weer op te pakken, dus als je vandaag (of morgen, of volgende week) voor het eerst op deze plek op het web terechtkomt, probeer het in de tweede helft van April gewoon nog een keer! Ondertussen kun je een blik werpen in de archieven. Ik houd deze blog nog maar vier maanden bij, maar heb in die tijd al wel het een en ander geschreven. Er zijn filmbesprekingen, boekbesprekingen, links naar interessante berichten, foto's en artikelen. Zoals bijvoorbeeld de 'making of' van mijn boek 'Indrukwekkende Vrijheid'.

Ook interessant (in mijn nederige opinie) is mijn serie over hemel en hel. Hij vertoont wat overlap met het laatste hoofdstuk van mijn boek, maar is tegelijk een aanvulling.

Wat ik zelf, bescheiden als ik ben, ook heel aardige stukken vind, zijn die uit mijn serie over de weg van de zwakheid.

En voor wie daarna nog niet genoeg heeft gelezen, heb ik nog de wat meer filosofische/wetenschappelijke serie over de overstap van het jonge aarde creationisme naar een ander geloof over het ontstaan van het heelal, het leven en de mens.

Als je mij een vraag wilt stellen, kun je het best bij dit bericht een berichtje achterlaten, dan reageer ik erop als ik van mijn vakantie terugben!