zaterdag 27 maart 2010

Wie het kleine niet eert ...

De opmerkzame volger van mijn blog en met name van mijn foto's heeft ondertussen vast wel begrepen dat ik vooral dol ben op de macro-functie van mijn camera. Ik houd van details. Van dichtbij is alles mooier, in mijn nederige opinie. En ik probeer voor jullie vast te leggen wat ik zie. En in dit jaargetijde van ontluikend leven is er ook op detailniveau veel te zien. Zoals deze mossen:
En wat denken jullie van deze paddenstoel.
En met macrofotografie worden madeliefjes opeens een stuk indrukwekkender:
Net als dit bloempje dat ik onderweg tegenkwam.
Tot slot dan nog deze foto, genomen vanuit een ongebruikelijk perspectief:
Al deze foto's zijn gemaakt in het kleine parkje in Houten waar ik wel eens loop in de lunchpauze. Zo zie je maar: er is altijd schoonheid te zien, je hoeft er alleen maar voor te kijken.